vineri, 18 noiembrie 2011

FII DEMN: CONFERINTA SUSTINUTA DE DAN PURIC

FII DEMN: CONFERINTA SUSTINUTA DE DAN PURIC

Dragii nostri ascultatori,
avem bucuria sa va oferim cea mai recenta conferinta sustinuta de Dan Puric marti, 15 noiembrie 2011, la sala Rapsodia, cu ocazia lansarii noii sale carti "FII DEMN". Conferinta poate fi audiata pe Radio Vocea Sufletului, in doua parti - sambata, 19 noiembrie, si duminica, 20 noiembrie, de la ora 17:00. Click pe cuvintele subliniate si s edeschide postul de radio)

Ca de obicei, veti avea parte de un discurs spumos care atinge sufletul, care inalta,... totul codimentat cu umorul sau inconfundabil. Auditie placuta!

www.radiovoceasufletului.ro

2 comentarii:

  1. Salut!Imi place cum scrii si cum gandesti,si as dori sa fac schimb de link cu tine.Eu te-am adaugat deja astept in scurt timp sa o faci si tu!Pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am adaugat si eu blogul tau!
    Namaste!

    RăspundețiȘtergere