duminică, 21 noiembrie 2010

RITUAL DE LUNA PLINA AZI 21 11 2010



La luna plina se practica in general ritualurile care au ca scop cresterea unui sentiment sau indeplinirea unor dorinte constructive. Iata un exemplu: in prima noapte (sau zi) cu luna noua, scrie pe o hartie alba toate dorintele care vrei sa ti se indeplineasca in viitorul mai mult sau mai putin departat. Impatureste lista in asa fel incat scrisul sa ramana la exterior si pune-o intr-un loc sigur, astfel incat sa o ai mereu cu tine (de preferat in portofel sau in acte).
Evita formularile de genul " vreau, imi doresc, este neaparat nevoie" ci incearca sa vizualizezi in prezent momentul in care dorinta ta se va indeplini. Astfel, este mai indicat sa scrii "Mi-am gasit iubirea", "El mi-a aratat ca ma iubeste" etc.


Asteapta pana la urmatoarea noapte cu luna plina pentru a bifa dorintele care s-au implinit intre timp. Rupe un coltisor din lista si da-i foc, apoi transcrie dorintele care nu s-au implinit pe o alta coala de hartie, adaugandu-le pe cele noi.


Luna plina


"Luna plina este ca o femeie cu doua fete", ne spune Alexandra. "De foarte multe ori ritualuri care incep bine sub infulenta lunii pline nu au niciun rezultat. Singurele eficiente sunt cele prin care iti doresti incheierea unei stari de fapt". Alexandra ne da un exemplu: ai aflat ca iubitul tau se intalneste cu alta femeie, iar tu iti doresti sa renunte la acesta relatie. Scrie-ti pe hartie dorinta, evitand asa cum am mai spus si mai devreme, formularile de genul "eu vreau sa". Scrie pur si simplu "S-a terminat" si fara a forta lucrurile, asteapta ca dorinta sa ti se indeplineasca.
Sursa :  http://www.feminis.ro/ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu