luni, 11 mai 2015

CAND PARINTELE ARSENIE BOCA TE CHEAMA LA EL SE DESCHID TOATE DRUMURILE !!!





CAND  PARINTELE  ARSENIE  BOCA  TE  CHEAMA LA  EL  SE  DESCHID  TOATE  DRUMURILE  !!!


Parintele ARSENIE BOCA  ma  chemat  la  el  si  mi-a   deschis  toate  drumurile ca  sa ajung, ca  sa  ajungem  la el sambata 9  mai  2015 !!!

Toate  s-au  intamplat  rapid  acum  cand  mi  sa  deschis  dumul.
De  ani  de  zile spun  la  toata  lumea  despre  parintele ARSENIE  BOCA,  unele  persoane  au  fost  de  trei  ori  la  Pislop.

La  indemnul  lui  Adrian Valerian  Antonovici  am hotarat  ziua  si  toate  s-au  aliniat spre start. De cand  am  ajuns  acasa  tot  ma  gandesc  sa  scriu  aceasta postare  si  cumva  nu am putut, parea  ca  sant  lipsita  de inspiratie  si  apoi  am  inteles  ca  sant  unele  lucruri  care nu  pot  sa  le  povestesc,  ca  fiecare  persoana  trebuie  sa  experimenteze  la  nivelul  de  constiinta la  care  se  afla  si dupa  deschiderea  sufleteasca.

Am  primit  acordul  lui  Adrian  sa povestesc discutia  noastra si ce  s-a intamplat dupa ce am  dus  mesajul  lui  la  parintele Arsenie.
Vorbeam  pe  chat si-mi  zice el  fara  legatura cu  discutia care o  purtam: cand  te  duci  la  parintele  Arsenie Boca ???
  WAW  !!! Stiam  ca  vede si  vede  bine,  dar  chiar  asa ??? 
Zic ooooooooo  ce  tare  esti, chiar  azi am  hotarat  si am  simtit  ca  acum  a  sosit momentul  cand  dimineata  am  aprins  lumanarea  sa ma  rog si m-am  uitat  in  ochii parinetlui  si  ma  intrebat  CAND  VII  LA  MINE ?  Azi  sau  maine  as  merge dar  am doar un leu  dar multumesc  parinte  ca  a sosit  si  acest  moment si  sant  pregatita  asa ca  te rog  ajuta ma  sa  ajung  acolo.

La insistentele  lui  Adrian  de  a ma duce  fara amanari  am sunat  o  prietena  si  in  5 minute eram 15 oameni  dornici  de pelerinaj  si  intalnirea  cu parintele Arsenie. 
Am  trait  totul  ca pe un miracol, drumul, oamenii, trairile pe  care  le-am avut  deja  pe drum,  bratele  deschise  ale  parintelui  cu  care  ne-a primit  pe toti. 
Multe stari  si trairi   nu  se pot povesti datorita  saraciei cuvintelor,  nu  se pot  exprima  in cuvinte trairile si  viziunile  de  acolo  si pana acolo cand in sfarsit ai  ajuns la  cruce.
Adrian m-a rugat sa  duc  un  mesaj  parintelui  si  eu am  facut-o  cu  mare  placere dar marea  mea  surpriza  a fost cand  parintele  i-a  raspun si  ia  trimis  un  dar.
Spune lui  Adrian  ca  ai  trimit trei  sori  waw ,   DE  TREI  ORI SOARELE !!!
WAW !!! Ce  bucurie  sa port  un  asemenea  mesaj !!! Multumesc  Adrian  ca  ai insistat  sa  fiu  mai  hotarata si chiar  a  scris  o postare  pe FB  gandind  ca  mai  sant  persoane  care  vor  sa  mearga si au  nevoie  de un impuls. 

Am primit  putere,  de  la  parintele Arsenie  in  primul  rand, de la  multe  persoane,  dar  zambetele  copiilor si  dragostea  din ochii lor  a  facut  sa  treaca timpul  mai  usor sa  nu  simtim  ca  stam  de  ore  la  rand  si sa  fim plini  de  iubire.



Cand  inca  eram acolo vroiam  sa  mai  vin si am  sa mai  merg  !!!
Si  ca miracolul  sa  fie  complet  la  intoarcere  cand  am  descis  telefonul  aveam pe  Viber  o  poza  si  un  mesaj  de  la  o  familie  de  prieteni  care  in  urma  rugaciunilor  la  Prislop la parintele  Arsenie  au  fost  binecuvantati  cu  un  copil  superb cu  ochii  ca  ai  parintelui  si  care  se  numeste  ARSENIE  DAVID !!! 

Multumesc  tuturor  celor  care  au  contribuit  si  in  special  baiatului  meu  care ma sustinut,  inclusiv  financiar  !!!! 
Fiti  binecuvantati  cu  totii  !!! MULTUMESC  !!! MULTUMESC  !!! MULTUMESC  !!! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu