vineri, 19 noiembrie 2010

Calea Inimii


Calea Inimii este o esenţă a metodelor practice esoterice pentru a fi spirituali în mijlocul vieţii, tocmai datorită vieţii.
Este o perspectiva spirituală nondualistă, directă, care se sprijină pe informaţii tradiţionale, sistematizate ştiintific şi practicate în ambianţa culturală actuală occidentală. Ele oferă, prin aplicare în practică, eficienţa spirituală şi reîncărcare energetică.
Conform acestui sistem, în fiecare din noi sunt prezente aceleaşi potenţialităţi, care nu depind de calităţile sau defectele din prezent.

Calea Inimii urmăreşte trezirea sau revelarea în noi a acestei potenţialităţi, care, de fapt, este starea noastră proprie, naturală, starea de “a fi noi înşine”, stare care poate fi accesată şi în mijlocul vieţii, chiar şi în stare de veghe.
Această stare este perfectă, include în ea totul şi este fundamentul tututor stărilor cunoscute.
Orice fiinţă umană are în ea această stare, dar suprapune peste ea aspecte limitate, specifice personalităţii efemere.
Progresul practicantului este accelerat de :
-” a face bine” în mod detaşat şi divin integrat, respectând legile divine universale şi regulile morale şi etice
- transfigurarea plină de iubire a vieţii, sub toate aspectele ei
- purificarea şi armonizarea fiinţei, de la nivel fizic până la cele mai subtile nivele.
Ulterior practicantul se poate raporta instantaneu, la început cu intermitenţe şi apoi permanent, la această stare firească naturală, în mijlocul vieţii.
Metoda este eficienta şi mai potrivită practicii zilelor noastre, cu efecte rapide şi evidente pentru practicant.
Pe Calea Inimii puteţi practica:
- cultivarea virtuților spirituale, arta de a face binele, nonviolența, adevărul ,non-furtul și non- acumularea ș.a.;
- Arta Grației Supreme, metoda revoluționară pentru trezirea sufletului și spiritualizarea vieții;
- meditatia de introspecţie “Cine sunt eu”
făcută cunoscută şi în occident de Ramana Maharishi (dar şi de Nisargadatta Maharaj, Poonja şi alţi maeştrii)
care urmareste constientizarea identităţii noastre esenţiale
şi a celor trei forme principale de vid beatific;
metode prin care pot fi transcense cu eficienţa obstacolele care pot apare în calea introspecţiei;
- meditaţia in actiune – atitudine contemplativă de acces la starea naturală de “a fi noi înşine-Sinele” în mijlocul vieţii;
-sistemul AdAnima de practici esoterice conjuncturale care dau posibilitatea evolutiei spirituale prin acţiuni şi atitudini ce se realizeaza in timpul vietii sociale aşa-zis obisnuite, deci fără a aloca un timp special pentru antrenamentul personal; aspecte esoterice legate de orice aspect particular al vieţii : semnificatia subtilă a unor fenomene din lumea materiala, fie ele chiar si economice si despre modul in care acestea pot fi folosite de catre cel intelelept, arta de a fi spiritual si intelept ca şi conducător, angajat sau om de afaceri, ca părinte, soţie sau soţ, fiu sau fiică, prieten sau profesor;
-metode de alimentaţie si căi simple de regenerare si prelungire a vieţii prin soluţii naturale;
- forme eficiente de retragere spirituala de scurta durata in solitudine;
-descoperirea menirii spirituale proprii si dezvoltarea metodelor pentru implinirea ei; informatii generale despre eneagrama si tipologii;
- arta, înţeleasă ca o cale excepţională de evoluţie spirituală, atât pentru creatorul cât şi pentru “receptorul” de artă autentică;
- pentru persoanele care cred – se ofera initieri si aplicatii, in viziunea AdAnima, pentru
Meditatia creştină a Inimii.
Aceasta, chiar nefiind o tradiţie orientală, este un instrument uimitor de eficient în direcţia transformării lăuntrice şi a transformării vieţii însăşi într-un instrument de evoluţie spirituală foarte rapidă.
În plus, este o practică din ţara noastră, specifică poporului român.
Este îmbucurător să constatăm, practic, cum Meditaţia creştină a Inimii este perfect compatibilă cu unele metode orientale, dovedind încă o dată că Dumnezeu este unul singur pentru toate fiinţele.
Aceste informatii sunt expuse din perspectiva Societatii Academice AdAnima si NU reprezinta, neaparat, punctul de vedere al bisericii noastre ortodoxe, dar se inspira in mod profund din traditia creştină autentica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu