luni, 6 iunie 2011

Mesaj de la Neale Donald Walsch autorul cartilor CONVERSATII CU DUMNEZEUSalutari tuturor..

Mesaj de la Neale Donald Walsch (autorul cartilor CONVERSATII CU DUMNEZEUSalutari tuturor..



Acum cativa ani, am primit o scrisoare de la un tanar pe nume Scott, care era nemultumit de ceea ce spuneam in Conversatii cu Dumnezeu pentru Adolescenti. Ati citit aceasta carte? Stiati de existenta ei? Ea constituie o sursa minunata de inspiratie pentru parintii adolescentilor, care vor sa-i familiarizeze pe acestia cu materialul cuprins in Conversatii cu Dumnezeu (CCD).


In scrisoarea respectiva, tanarul scria…
"Cum e posibil ca un Dumnezeu al compasiunii sa fie atat de izolationist si intolerant fata de alte puncte de vedere? Cum e posibil ca un Dumnezeu al iertarii infinite sa condamne pe cineva, indiferent despre ce ar fi vorba? De ce condamna magia vindecatoare? Scott, 18, California.


Dumnezeu i-a raspuns imediat, gandurile Sale invadandu-mi mintea. Iata ce am fost inspirat sa ii transmit lui Scott, ca raspuns din partea lui Dumnezeu…
Draga Scott, nu cred ca sunt un izolationist si sper, fara nicio indoiala, ca nu sunt nici intolerant. Cred ca tu vorbesti aici despre un alt Dumnezeu. Este vorba, probabil, despre Dumnezeul in care ai fost invatat sa crezi, dar nu despre adevaratul Dumnezeu. Dumnezeul descris de tine este o plasmuire a imaginatiei voastre colective.
De asemenea –si hai sa o spunem direct – eu nu condamn pe nimeni pentru nimic. I-am spus acest lucru rasei umane, in mod repetat, prin multe surse si timp de multi ani.



Am explicat acest lucru in detaliu, in cartile Conversatii cu Dumnezeu, Prietenie cu Dumnezeu si Comuniune cu Dumnezeu. Multi dintre oamenii carora le-am oferit acest adevar au transmis mesajul Meu intregii lumi. Nu doar autori precum Neale Donald Walsch, dar si lideri spirituali recunoscuti in intreaga lume, cum a fost Papa Ioan Paul al II-lea.


In cadrul unei reuniuni papale, desfasurata la Roma, la 28 iulie 1999, Papa a declarat: Damnatiunea eterna nu este niciodata initiativa lui Dumnezeu, ci este pedeapsa autoimpusa a celor care au ales sa refuze iubirea lui Dumnezeu… Aceasta afirmatie a Papei este redata cu acuratete. El afirma ca Eu nu voi incerca niciodata sa va pedepsesc, dar va puteti pedepsi voi insiva. Va puteti crea propriul iad. Autopedepsirea este, pur si simplu, decizia voastra de a va autojudeca sau de a nega existenta si prezenta Mea, separandu-va, astfel, de Mine.
A spus Papa ca damnatiunea eterna nu este niciodata o initiativa a lui Dumnezeu? Da. De asemenea, el a facut si alte declaratii oficiale despre rai si iad, in aceeasi perioada din iulie, 1999. Puteti verifica in presa voastra, veridicitatea acestor afirmatii.


Acele materiale de presa s-au referit si la afirmatiile Papei, conform carora raiul nu este un loc anume, ci o relatie profunda cu Dumnezeu, care poate fi simtita, partial, si in timpul vietii pe Pamant.
Tot presa a redat afirmatiile Papei referitoare la faptul ca ideea de rai, care ar fi un loc din cer, are ca sursa limbajul biblic metaforic, care diferentiaza locul in care traieste omenirea, de cel in care Isi are salasul Dumnezeu. Dar, Vechiul Testament precizeaza ca Dumnezeu nu poate sta inchis in rai, ca El aude rugaciunile oamenilor, intervine in cursul istoriei omenirii si astfel, prin gratie divina, credinciosii pot simti prezenta lui Dumnezeu.


In final, in ceea ce priveste iadul, Papa Ioan Paul al II-lea a spus ca damnatiunea eterna nu este o pedeapsa aplicata de Dumnezeu, din afara, ci este starea de separare de Dumnezeu.
Iar apoi, draga Scott, a venit cea mai uimitoare afirmatie a Papei. Chiar daca unele fiinte umane ajung in iad, exista intotdeauna o posibilitate reala de a scapa de acolo – dar aceasta posibilitate este dincolo de puterea noastra de intelegere, a spus Papa.


Pana acum, atat Papa, cat si alti invatatori crestin renumiti nu au sugerat vreodata, catusi de putin, ca nu ar exista nicio alta posibilitate decat certitudinea absoluta ca sufletele care ajung in iad, raman acolo pentru eternitate. Iar acum a venit liderul spiritual al celei mai mari Biserici crestine de pe planeta voastra, ca sa declare ca nu poate fi sigur de acest lucru.
In ultimii ani, si alte religii si-au schimbat tonul si si-au indulcit retorica despre iad si damnatiune, iar aceste recente afirmatii, venite din lumea liderilor spirituali, ofera semnale importante, care arata ca viziunea voastra despre Mine se schimba. De acum incolo, puteti inceta sa va mai traiti vietile intr-o constanta frica de Dumnezeu si va puteti imprieteni cu Mine, in loc sa va temeti.




 Aceasta nu este o schimbare lipsita de importanta. Ea schimba totul. Cum? Cel putin, relatia noastra poate fi de iubire, nu de teroare.
Cel mai incitant este faptul ca, atunci cand incetati sa va mai temeti de Mine, veti inceta sa va mai temeti unii de altii. Puteti incepe sa credeti in cel mai mare adevar despre Dumnezeu (ca Eu nu as rani pe nimeni, niciodata), in cel mai mare adevar despre viata (ca este eterna, ca iubirea este tot ceea ce exista si ca Dumnezeu, viata si tot ceea ce va trebuie exista pentru voi toti), in cel mai pretios adevar despre relatiile dintre voi (sunteti cu totii Una) in marele adevar despre fiinta voastra binecuvantata (ca scopul sau este de a evolua mereu si ca ea nu poate fi distrusa nicicum). Aceasta noua viziune schimba totul. Schimba modul in care va raportati la Mine, la voi insiva si unii la ceilalti.
Aceasta noua viziune schimba lumea.
Iubire si imbratisari,
Scrisori catre Editorialist


Salutari, Neale… Eu sunt unul dintre cititorii tai pasionati, iar cunoasterea ta se potriveste perfect cu tot ceea ce am studiat eu. Sunt multe aspecte pe care as putea si as dori sa le discut cu tine, desi sunt sigur ca o scrisoare adresata editorialistului nu este modalitatea cea mai potrivita. Asadar, cel mai important subiect pe care as vrea sa ni-l explici, pe intelesul nostru – si care pare sa fie un principiu de baza – este sintagma Suntem cu totii Una.


Eu chiar nu o regasesc in jurul meu. Inteleg ca tu si fiecare dintre noi purtam inlauntrul nostru o particica din Dumnezeu, care ne deosebeste de animale, dar nu pot pricepe cum vine asta, fiindca eu nu sunt tu si nici vecinul meu si nimeni altcineva. Eu am nivelul meu de cunoastere, particularitatile, problemele mele si toate celelalte – si, din fericire, ma aflu pe calea mea, pentru a deveni o versiune a mea mai mareata, dar, in ceea ce priveste viata mea, nu pot vedea cum ai putea fi tu implicat. Poti, te rog, sa imi explici cat mai simplu, pe intelesul meu?


Joe LaRoser






Raspunsul lui Neale
Draga Joe... Unimea nu inseamna o asemanare perfecta. Unimea inseamna ca suntem cu totii uniti, ca parte a aceluiasi Intreg (Tot Ceea ce Este). Este mana ta, unul si acelasi lucru cu piciorul tau? Bineinteles ca este, fiindca fac parte din Acelasi Corp. Este degetul tau inelar Una cu degetul mare, chiar daca sunt diferite, au caracteristici si forme diferite s.a.m.d. ? Bineinteles ca da, fiindca amandoua fac parte din aceeasi mana.


Individualitatea si conectivitatea nu se exclud reciproc, Joe. Tu nu numai ca esti Una cu ceilalti oameni, tu esti Una cu Tot ceea ce Exista: cu cerul, copacii, cu fiecare pasare pe care o privesti zburand; cu Pamantul, soarele – si da, cu toti ceilalti oameni. Conexiunea ta cu Divinitatea este Viata Divina insasi, care se manifesta prin tine.Daca vei dori vreodata sa traiesti experienta Unimii tale cu altcineva, pur si simplu priveste-l in ochi. Nu cu o privire scurta, ci pentru vreo 60 de secunde. Nu privi in alta directie, nu atinge persoana respectiva si nu rosti niciun cuvant.
Pur si simplu, priveste-o in ochi si nu privi in alta parte. Vei simti Unimea cu atata putere, incat s-ar putea sa nu-i mai poti sustine privirea. In acel moment, vei intelege cum poti avea cunoasterea, particularitatile, problemele tale– si totusi sa fii Una cu altcineva.
Cu iubire…Neale


SURSA :
Dragii mei, iata un nou mesaj de la Neale Donald Walsch, autorul cartilor CONVERSATII CU DUMNEZEU, publicate de Editura For You http://www.editura-foryou.ro/index.php?p=publicatii&autor=2


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu